A infantil hem fet cagar el Tió. Bones festes a tothom!!!
A infantil hem fet cagar el Tió. Bones festes a tothom!!! Llegeix més »
La comunitat del cicle d’Educació Infantil s’organitza en sis grups: I3A i I3B, I4A i I4B, i I5A i I5B.
En aquest espai podreu descobrir les novetats i moments més especials del dia a dia dels nostres infants.

Avui és un dia màgic a l’escola! Ha arribat el Tió i ara cal donar-li molt menjar perquè es posi ben grassonet i ens cagui força regals!!!
Ha arribat el Tió! Llegeix més »
Els més petits de l’escola hem aprés a fer pa. Ens n’ha ensenyat la Iman i ens ho hem passat molt bé.
Aprenem a fer pa! Llegeix més »
Els Cargols i les Tortugues amb els padrins de 5è, hem anat al Mercat de la Boqueria a comprar fruites de tardor. Després hem fet un petit tast!!!
Cargols i Tortugues a la Boqueria! Llegeix més »