Infantil

La foscor P4

A les papallones ens agrada molt la lluna i la nit,per aquest motiu hem jugat amb la FOSCOR amb llanternes i pilotes de llum. La classe ha quedat com si fos negra nit. Ha estat súper divertit!!! I no hem tingut gens ni mica de por. VISCA!

La foscor P4 Llegeix més »

TREBALLEM LA POR A P3

L’educació emocional és un aspecte fonamental per al desenvolupament dels infants. Per això a P3 treballem les emocions seguint el programa “1,2,3 emoció!” i utilitzant d’altres recursos que ens ajuden a posar-hi nom i a canalitzar-les. Aquest cop hem treballat la por a través d’un àlbum il·lustrat. Hem gaudit molt creant els nostres propis monstres!

TREBALLEM LA POR A P3 Llegeix més »

FEM NEU A P5!

Aprofitant que som a l’hivern i que estem aprenent algunes coses sobre aquesta estació de l’any, els nens i nenes de P5 ens hem posat mans a l’obra i hem aconseguit fer neu, tot barrejant bicarbonat i aigua. Ens ho hem passat molt bé tocant-la, fent muntanyes, boles, … i uns ninots de neu que

FEM NEU A P5! Llegeix més »

ESPAI D’ART

Els nens i nenes de P4 hem anat al nou espai d’Art de l’escola. Hem fet pintura vertical i hem gaudit molt perquè som uns ARTISTES i ens encanta pintar 🎨.

ESPAI D’ART Llegeix més »

A P3 JA TENIM NOM!

Les classes de P3 ja tenim nom! Som les abelles i les formigues. Dins del projecte del nom de la classe hem fet una activitat que ens ha agradat molt. Hem descobert un nou material: “el fang” i amb aquest hem fet figuretes de formigues i abelles!!! 🐜🐝🐜🐝🐜🐝🐜🐝🐜🐝

A P3 JA TENIM NOM! Llegeix més »

LAB SOBRE RODES

De nou aquest curs hem gaudit d’una manera engrescadora i participativa d’acostar la ciència als infants. La canalla de P3 s’ho ha passat molt bé amb totes les propostes que ens han portat des d’UManresa.

LAB SOBRE RODES Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut