JA SÉ LLEGIR

Tot l’alumnat de 3r de Primària ha participat en el projecte “Ja sé llegir”, una iniciativa que els ha ajudat a gaudir de la lectura i a millorar les seves habilitats lectores.

Per celebrar-ho, hem convidat a les famílies a la cerimònia de cloenda del projecte i hem compartit la lectura d’un poema que han preparat amb molta il·lusió.

Hem compartit un moment molt especial!

Desplaça cap amunt
Ves al contingut