LES NENES I ELS NENS DE SISÈ S’ACOMIADEN DE L’ESCOLA

?Aquests són els textos de comiat de l’alumnat de sisè!

(Podeu veure les diapositives ampliades clicant a sobre amb el botó dret del ratolí i escollint la opció: obrir imatge en una pestanya nova)

?Aquesta és una de les fotos que els vam fer l’últim dia a l’Escola Marcel·lí Domingo:

I per acabar, us deixem l’enllaç a la “Carta a les colles de sisè” de Jaume Cela.

Els hi vam llegir l’últim dia d’escola i comunica molt bé allò que l’Equip de mestres els hi volíem transmetre.

Acabem l’article amb unes línies d’aquesta carta:

“… que en aquest nou camí que inicieu penseu que la vida us continua esperant, que us esperen totes les ombres i totes les llums i que l’escola sempre serà allí, per si la necessiteu. I que sou únics, irrepetibles.I bellíssims, que mai ningú us prengui la necessària confiança que heu de tenir en vosaltres mateixos i en el món.”