PREINSCRIPCIÓ CURS 2024-25

A l’atenció de les famílies que el proper curs 2024-25 volen matricular els/les seus/seves fills/filles a l’Escola Marcel·lí Domingo de Tivissa:

El Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya ha obert el període de preinscripció al curs 2024-25. Per poder fer aquest tràmit, heu d’entrar a la següent pàgina web:

En aquest espai hi trobareu tota la informació necessària per a la tramitació telemàtica de la preinscripció del vostre infant.

La informació que s’hi mostra és per a totes les escoles de Catalunya. En el cas de la nostra escola, l’Escola Marcel·lí Domingo de Tivissa, el procés es simplifica. Per exemple, no caldrà aportar documentació per acreditar criteris que donen punts per accedir al centre.

IMPORTANT:

• L’escola es posarà en contacte via correu electrònic amb les famílies que tinguin infants que el curs vinent cursaran I3 (Infantil – 3 anys).
  • La preinscripció només l’han de fer els infants que s’incorporen de nou a la nostra escola, la resta no l’ha de fer.
  • És molt important respectar les dates detallades de cada fase del procés.
  • Presentació de la sol·licitud: del 6 al 20 de març de 2024.
  • Educació Infantil de segon cicle: alumnat que el curs vinent farà I3 o alumnat NOU que vol cursar I4 o I5 a l’Escola Marcel·lí Domingo de Tivissa.
  • Educació Primària: alumnat NOU que vol cursar 1r, 2n, 3r, 4t, 5è o 6è de Primària a l’Escola Marcel·lí Domingo de Tivissa.
  • Podeu posar-vos en contacte amb l’escola sempre que ho cregueu necessari mitjançant un missatge de correu electrònic a l’adreça: e3003847@xtec.cat.

A continuació, us deixem una imatge extreta de l’enllaç que us hem deixat a l’inici d’aquest article.