ENS VISITA L’HONORABLE SENYOR CONSELLER D’EDUCACIÓ, JOSEP BARGALLÓ

Aquest dimecres, 3 de febrer, vam rebre la visita de l’Honorable Senyor Conseller d’Educació, Josep Bargalló.

Va ser una trobada en la que vam participar representants de tota la comunitat educativa de l’escola. La Senyora Alcaldessa i Directora dels Serveis Territorials de Terres de l’Ebre, Montserrat Perelló, la Regidora d’Educació de Tivissa, Alba Benedicto, la Presidenta de l’AMPA, Joana Serrano i l’Equip Directiu de l’escola vam conversar sobre temes que afecten al nostre centre amb l’Honorable Senyor Josep Bargalló.

Alguns dels aspectes que vam tractar van ser l’excepcionalitat d’aquest curs escolar, les característiques de l’escola rural, els aspectes a millorar tant pel que fa a les instal·lacions i als recursos materials i personals i, també, els projectes de futur.

Des de l’escola, valorem aquesta oportunitat per a traslladar les nostres inquietuds i destaquem la bona predisposició de tota la comunitat educativa per a buscar solucions i millorar l’educació dels nostres infants.

Volem agrair l’atenció rebuda i el recolzament institucional que ens empeny a seguir treballant per a la millora de la nostra escola.

Moltes gràcies a tots.