ENS IMAGINEM I DIBUIXEM EL ROVELLÓ DE JOSEP VALLVERDÚ!

Hem dedicat el Correllengua 2023 a Josep Vallverdú i aquest ens ha regalat un nou amic!

Sabeu de qui es tracta? És el protagonista d’una de les seves obres més famoses. Sí, és el Rovelló!

A continuació, us deixem les primeres línies del seu llibre:
“Bup, bup, bup! Tal vegada la meva història, la història d’un gos petit, com jo, pèl curt i cua curta i les orelles i la gana llargues, i amb moltes ganes de créixer i de fer-se gros, no us digui gran cosa.”

Partint de la descripció d’aquesta personatge, els infants de l’escola se’l van imaginar i també el van dibuixar.  Amb l’exposició d’aquests dibuixos vam concloure aquest projecte d’escola amb el que cada curs gaudim coneixent un/a autor/a català/ana i la seva obra. Tot i que podeu contemplar aquests dibuixos al hall de l’escola, també us en deixem un tastet tot seguit.