DINÀMICA D’INICI DE CURS 23-24: alumnat + famílies

Aquest curs la dinàmica d’inici de curs amb l’alumnat i les famílies ha estat bonica, creativa, divertida i… monstruosa! 👾

Aquest cop els hem demanat que dibuixessin un monstre seguint unes indicacions (havia de tenir forma ovalada, tres ulls, una orella, dues boques, cabells, dues cames i quatre braços.

Hem pogut comprovar que tot i que la informació era per a tots i totes la mateixa, la interpretació que se n’ha fet ha estat variadíssima! Quin munt de punts de vista! Quins monstres més eixerits!

El resultat, com veureu a les fotos, ha estat tot un èxit, comptem amb unes famílies i un alumnat amb molta creativitat!

Però el millor de tot és que l’alumnat i les seves famílies aniran de la mà tot el curs ja que els dos monstres (família – infant) s’han emparellat per formar el punt de llibre de l’agenda d’aquest curs.

D’aquesta manera, tot l’alumnat de l’escola llueix un punt de llibre molt especial a la seva agenda per estar sempre al dia 😜.

A continuació, us deixem unes fotos: