XV Certamen literari de la ZER El Francolí

IMG_1743

En aquesta trobada ens visita en Pep Molist, bibliotecari i escriptor de literatura infantil i juvenil. Ens ha parlat de llibres, de lectura, de com pensa els seus contes, com els escriu, com decideix el nom dels personatges… i potser fins i tot, ens ha explicat algun dels seus contes. Finalment, ens ha signat els contes que s’han treballat prèviament a l’escola:

• Aquí no hi ha res de res: Educació infantil

aqui

• Llàgrimes de cocodril: Cicle inicial i 3r

llagrimes2

• La dona que menjava mitjons: 4rt i Cicle superior

dona

L’escriptor Pep Molist explicant-nos un dels seus contes

IMG_1747

IMG_1745

IMG_1801

La postal és la tipologia textual triada per aquest certamen i cada escola ha treballat aquest tipus d’escriptura. Totes les postals han estat exposades i han quedat recollides a una revista.

Finalment, s’ha llegit el veredicte dels guanyadors d’aquesta XV edició del Certamen i s’ha procedit a l’entrega de premis.

IMG_1734

IMG_1736

Per acabar d’arrodonir la trobada, durant el matí s’han realitzat jocs matemàtics a càrrec de l’empresa Lu2.

0_logo-lu2

IMG_1762

IMG_1764

IMG_1757

IMG_1761

Hem despedit la trobada d’avui cantant conjuntament la cançó El 23 d’abril, de Dàmaris Gelabert.

Si cliqueu a aquesta última fotografia en podreu veure’n algunes més!

IMG_1800