XIII Certamen Lectura en veu alta

lectura

La Fundacio Enciclopedia Catalana i el Departament d’Ensenyament. Generalitat de Catalunya. en el marc del Pla Nacional de Lectura, organitza el XIII Certamen Nacional infantil i juvenil de Lectura En Veu Alta.
Avui al Centre de Lectura de Reus era el torn de les categories de Grumets vermells i verds. La Denise Carrasco (3r) i la Emma García (5è) han estat les representants de l’Escola, que tot i fer molt bones lectures, no han estat classificades. L’escola ha agraït la seva participació i implicació i els hi ha fet entrega d’un petit obsequi.