Divendres d’experiments en família: fem una goma d’esborrar i crispetes!

El Josep Fort, avi de la Judit i actual alcalde de La Riba ha vingut a la classe dels petits a fer un experiment. Hem fet GOMES D’ESBORRAR!

Ens ha ensenyat el material necessari: maicena, silicona freda i colorant!!

Per la cara que feien i com s’escoltaven les seves paraules, creiem que ha estat una gran tarda!

També, ens ha portat un guants perquè ens protegim les mans a l’hora d’amassar la pasta. Un cop elaborada la pasta, que en un principi és molt tova i fràgil, s’ha d deixar reposar … per tan, dilluns quan arribem descobrirem què ha passat amb dos dies de repòs…

IMG_1064

IMG_1073

IMG_1083

També l’acompanyava la seva filla, és a dir, la mare de la Judit Fort de P5. Amb ella hem fet crispetes amb una màquina especial que li van portar de regal des de Pontferrada.

IMG_1093

(cliqueu a la fotografia i en veureu algunes més)

Aquesta tarda també ens han vingut a fer companyia i a veure com es feia una goma d’esborrar, tres nois i noies, exalumnes de l’Escola. Ells també han volgut fer la seva propia goma!

Ah, i hem acabat la setmana, com no podia ser d’altra manera, que berenant un bon pastís fet per la Judit de P5.

MOLTES GRÀCIES AL JOSEP FORT I A LA SANDRA FORT PER ACOMPANYAR-NOS AQUESTA TARDA!!