Ús i abús de les tecnologies

Quan parlem de tecnologies digitals ens referim a aquelles eines informàtiques i dispositius digitals que fem servir per comunicar-nos o per cercar i utilitzar la informació. Inclouen tant les tecnologies d’última generació; Internet, telèfon mòbil, tauletes… com aquelles que ja fa temps que formen part de les nostres vides: la televisió, la ràdio, l’ordinador…

Els vostres fills han nascut en una societat on les tecnologies de la informació i de la comunicació s’han fet imprescindibles. Amb aquestes tecnologies han aparegut noves maneres de comunicar-se, de relacionar-se i, fins i tot, de divertir-se. Tot, sense sortir de casa. Aquestes tecnologies no són perilloses en si mateixes i, si se’n fa un bon ús, poden ser molt beneficioses. Per exemple, permeten que els vostres fills puguin obtenir informació de manera immediata, elaborin coneixements amb molta més facilitat o es relacionin amb persones d’altres països.

En el següent enllaç, us deixem informació referent a aquest tem, des del portal del Gencat  “Família i Escola”

Us deixem un petit vídeo referent a aquest tema!

Per reproduir correctament aquest contingut és necessari instal·lar el programari Adobe Flash Player. Si us plau, baixeu-vos l’última versió, només us requerirà uns instants.