Sortida al Clot d’en Goda!

El proppassat diumenge 11 de novembre, va tenir lloc la primera caminada d’aquest any, organitzada per la Secció Esportiva Escolar de l’Ampa de l’Escola de la Riba.

Ja de bon matí,  a l’aparcament de vella pista de tennis, vam sortir en direcció al Clot d’en Goda. Els assistents van poder gaudir d’un paisatge preciós, enmig de la natura.

Un cop arribats al Clot d’en Goda, vam esmorzar tots junt,per després tornar a l’aparcament per un altre camí.

En conclusió, una molt bona caminada que va permetre als vilatans de la Riba a gaudir del seu entorn més pròxim.