Una visita molt especial…!

Els alumnes i mestres de l’ Escola de La Riba han rebut una visita que els hi ha fet molta ilusió. La Sandra Navarro, monitora de menjador, ha vingut acompanyada de la seva mare Juana, que als seus 62 anys pateix d’alzheimer, una demència que afecta a la pèrdua de memòria i la dificultat per recordar coses apreses recentment.

La Sandra ha explicat, amb molta cura i sensibilitat en què es basa aquesta malaltia degenerativa que afecta a tanta gent adulta avui en dia. La Juana, amb l’ajuda de la Sandra, també els hi ha explicat com la cuida, amb qui viu, quants fills va tenir… Els alumnes, per la cara que feien, estaven sorpresos i a la vegada escoltaven atentament les seves paraules.

Els alumnes també han volgut explicar moltes coses dels seus propis avis i àvies, on viuen, com són i què fan en el seu dia a dia. També, tots junts, li han cantat algunes cançons que hem après aquests dies a l’escola! La Juana,  en tot moment  els ha acompanyat amb un bonic somriure!

La Juana, acudeix a un centre de dia i passa moltes estones pintant i dibuixant. Després de passar una bona estona amb nosaltres, ens ha volgut mostrar el seu agraïment i ens ha regalat uns dibuixos perquè els puguem pintar.

Els alumnes més petits de l’escola, també li han regalat uns dibuixos preciosos!!!!!

Esperem que aquesta visita només sigui la primera de moltes més…!

Moltes gràcies Sandra i Juana!!

Si cliqueu us enllaça a les fotografies realitzades el dia de la visita.