Un nou experiment en família: Construïm un aerolliscador!

Avui ens ha visitat la Belén, la mare de la Jésica, una alumna de 5è de la nostra escola.

Ha vingut amb ganes de gresca i ens ha explicat com va fer un experiment a casa. L’hem batejat com “aerolliscador”.

La Belén ha deixat anar algun somriure mentre feia l’explicació del seu experiment, fet que demostra que no només són els alumnes que gaudeixen d’aquesta activitat; les famílies en poden arribar a gaudir molt també.

Moltes gràcies Belén per passar aquesta estona amb nosaltres i demostrar-nos que si tens ganes de fer alguna cosa, només cal proposar-s’ho i ser constant fins a aconseguir-ho.

IMG_3755 (1)

(si cliqueu a la imatge podreu veure més fotos)