Un 60 ben gros!

Gràcies a la gravació d’alguns pares i mares ja tenim disponible l’obra de teatre ” Un 60 ben gros” en que els alumnes de l’escola van parodiar, amb molt d’encert, l’organització i la realització del acte commemoratiu dels 60 anys de l’Escola de la Riba del passat 31 de març. L’obra ha estat dirigida per Francina Fernàndez amb la col·laboració dels propis alumnes.

Aquí teniu el vídeo. Entreu…i mireu. No podreu parar de riure!

Aprofitant l’avinentesa també us inserim el video de la cançó “Cultiva’t la llibertat” Cançó composada pel cantautor ribetà Xavi Martín per commemorar els 60 anys durant l’acte “60 anys fent escola” al casal Ribetà. També s’ha comptat amb la col·laboració de Salvador Martín a la guitarra clàssica, Salvador Miró a la guitarra elèctrica, Marc Verdejo a la bateria, Biel Martín al piano, Josep Oriol al violoncel, Maria Teresa Montané al violí i a les gralles el Jordi i Jaume Alsina. En les veus han col.laborat la Carla i el Carles Pallàs, l’Anna Ortega, l’Helena Alsina i la Rosa Mel. Vídeo editat per Mariona Torrell amb l’ajudant de càmera de Paula Àlvarez.