Emotiva i lluïda festa de final de curs de l’Escola de La Riba

Els voltants de l’escola s’anaven omplint  de famílies, mestres, nens i veïns i veïnes. Dissabte 15 de juny a les 10h del matí ja començava la gresca: la festa de l’escuma, tirolines, rocòdrom i fins i tot inflables!

(Per veure més fotografies del matí, podeu clicar la foto de l’escuma)

La tarda començava amb la representació de l’obra de teatre “Un 60 ben gros”, una paròdia de l’acte commemoratiu del 60è aniversari de l’escola que es va realitzar a finals de març. Aquesta obra de teatre protagonitzada per tot l’alumnat del centre va comptar amb la col·laboració de la ribetana de Francina Fernàndez.

Els mestres van fer entrega de les orles dels alumnes de P3 que aquest setembre passat van començar l’escola i tot seguit, també es procedia a l’acte de despedida als dos alumnes de 6è. L’escola i els mestres van oferir a tots els assistents la visualització d’un video on hi constava un resum de les activitats realitzades al llarg del curs, destacant l’èxit de la festa dels 60 anys de l’escola i també perquè els dos mestres que marxen aquest curs de l’escola, la Montse Farré i el Pep Andreu, fessin un agraïment a tots els assistents.

Tot seguit els membres del Comitè ambiental repartien els premis dels guanyadors del novè concurs de fotografia Ull Natural. Tot un èxit de participació ja que hi va haver un total de 28 participants.

Tot seguit varen els alumnes de l’extraescolar de patinatge que ens van oferir un ball genial amb acrobàcies impressionants.

Després d’un gran sopar de germanor que va agrupar unes 120 persones, l’AMPA acompanyada per un seguit d’actuacions dells familiars i els alumnes de l’escola amenitzaven la festa nocturna!

(Per veure més fotografies podeu clicar aquesta última)

En definitiva, UNA GRAN EMOTIVA I LLUÏDA FESTA DE FINAL DE CURS! Un llarg dia ple d’emocions compartides on infants, familiars, veïns, mestres van viure amb molta il·lusió. Aquesta festa es va poder dur a terme gràcies a la col·laboració de tota la comunitat educativa i de l’Ajuntament de La Riba.

Si voleu veure com van anar els preparatius de l’obra de teatre, podeu clicar la següent fotografia: