Tot un èxit de recital poètic nadalenc a l’Espluga FM Ràdio! #EscoladeLaRiba

? Bonica i emocionant experiència pels nens i nenes de l’escola als estudis de l’Espluga FM Ràdio! ?

?? L’Unai, l’Alba, la Idoia, la May i l’Aixa han recitat poemes de Nadal juntament amb nens i nenes de l’Escola Martí Poch, Vedruna Espluga i els menuts de la Llar d’Infants Municipal de l’Espluga.

? Compartim algunes de les fotografies, on veureu que per les cares que fan, creiem que ho han viscut amb molta i•lusió! ?

(Per veure més fotografies, podeu clicar aquesta última)

Si cliqueu a la següent fotografia, podreu recuperar el programa i escoltar aquests cracks de l’escola!