La biblioteca, el cor de l’escola!

Durant aquest primer trimestre, la biblioteca escolar ha dut a terme diverses activitats. Algunes d’elles s’han dut a terme com a escola, és a dir, fent participar a tots els nostres alumnes, des dels més petits als més grans. I com no, també activitats pensades per a cada grup classe.

És a partir d’aquest petit article, on us volem fer partícips de tot allò que els vostres nens han anat fent durant aquest primer trimestre.
Pel que fa a activitat d’escola, una de les més valuoses ha sigut l’activitat dels encreuats. S’ha desenvolupat dos encreuats adaptats a tots els nivells, des dels més petits als més grans.
Aquí
us deixem unes imatges perquè us en feu una idea!

Pel que fa als diferents grups de l’escola, les activitats s’han agrupat de la següent manera:

Ed. Infantil, els nens han gaudit de diverses lectures com per exemple, “Els patins del Sebastià”, “El Pastor”… entre d’altres, sempre amb una activitat suggerida un cop acabada la lectura. Aquestes activitats han sigut de tota mena; orals, fent un petit “collage”, escriure sobre el conte…
Aquí
deixe‘m un recull d’aquests petits grans moments.

Cicle Inicial i 3r, també s’han dut a terme diverses lectures, però la més destacada ha estat “El ser más poderoso” on els nostres alumnes hi han il·lustrat la història, explicar-la i també, com grans artistes que són, fer el seu propi “iman” magnètic per la nevera de casa!

I per últim, la classe dels més grans, 4t i Cicle Superior  hem focalitzat el treball de Biblioteca amb la lectura del llibre “Matilda” de l’autor Roald Dahl. Un cop acabada la lectura, han gaudit de la pel·lícula.

(Per veure més fotografies, cliqueu aquesta última)

També compartim algunes de les fotografies de l’apadrinament lector dels nois i noies més grans de l’escola amb els més petits! Cada divendres de 12:30h a 13:00h comparteixen una estona de lectura!

(Per veure’n més, podeu clicar la fotografia)