Taller KAPLA. Experiments en família.

El projecte Experiments en família ha estat tot un èxit de participació i per aquest motiu l’escola ha organitzat un taller que arrodoneix i tanca aquesta proposta

Obrir les portes de l’escola a la participació de les famílies pretén ser un gest de complicitat i de confiança. Poder participar de la vida de l’escola permet a les famílies tenir una visió més viva de la vida escolar. A més, poder compartir espais educatius de l’escola amb els fills i filles també és una bona oportunitat per generar vivències positives amb els nens i nenes que les comparteixen.

L’escola és un espai d’aprenentatge, però també de convivència amb l’espai, les persones i l’entorn. Experiments en família és una proposta que consisteix en que les famílies vinguin a l’escola a fer un experiment i alhora comparteixin una estona amb el seu fill i els seus companys.

A continuació, podreu veure algunes de les fotografies del TALLER KAPLA:

un joc de construcció amb fustes que crea curiositat, desenvolupa la imaginació, l’esperit d’equilibri i concentració.

kapla1

kapla2

kapla3

kapla

kapla10

kapla11

kapla12

kapla14

kapla15

kapla20

Les famílies no s’ho han volgut perdre i han vingut a veure les nostres grans construccions!

kaplafamilies

(Si cliqueu a aquesta última fotografia, en veureu moltes més)

moltesgraciesa totes les famílies per participar en aquest projecte comú!