Gran festa de final de curs

LA FESTA DE L’ESCOLA: DISSABTE 10 DE JUNY

Els voltants de l’escola estaven plens de famílies i nens apunt per passar-ho bé amb les activitats que havia organitzat l’AMPA durant tot el matí: la festa de l’espuma, tirolines, rocòdrom i fins i tot inflables!

festa1

agora1

agora2
festa3

festa4

agora3

La tarda començava amb la representació de l’obra de teatre És Festa Major! a càrrec de tots els alumnes de l’escola.

obra1

obra2

IMG_2486

IMG_2489

Tot seguit, els mestres van fer la presentació oficial del logo de l’escola. Un logo de l’alumna Aixa Pozo Pastor i dissenyat i acabat per l’artista Yvonne Fuster i pel dissenyador gràfic Isaac Ballesté.

FOTODEGRUP

fotoaixa

Foto: Aixa Pozo Pastor, guanyadora del dibuix del LOGO

Els membres del Comitè ambiental donaven els premis dels guanyadors del setè concurs de fotografia Ull Natural.

Hi va haver 23 participants d’un total de 34 alumnes. Es va entregar un diploma de participació a cadascun d’ells i es va premiar un infant de cada nivell.

Els mateixos membres del Comitè ambiental van preparar l’exposició de fotografies a l’entrada del Local Social

fotocomite

IMG_2494

Els mestres van donar les orles dels alumnes de 3 anys que aquest setembre passat van començar l’escola!

fotomestres

Tot seguit, els nens del menjador van oferir un ball per a tots es assitents. Aquest anava a càrrec de Sandra Navarro, la monitora de menjador

IMG_2491 (1)

Després d’un bon sopar, que va agrupar unes 170 persones, l’AMPA va oferir als assitents, tot un seguit de balls, sorpreses, cançons, monòlegs, i diversos sortejos!

IMG_2495

presentació logo

IMG_2499

fotomames

UNA GRAN FESTA DE FINAL DE CURS

que es va dur a terme gràcies a la col·laboració de tota la comunitat educativa i a l’Ajuntament de La Riba.

moltesgracies