Ruta al Toll de l’Esqueix, sortida organitzada per l’AMPA de l’Escola La Riba

img_6743

L ‘AMPA de l’escola de La Riba i ja des de fa uns anys organitza sortides per l’entorn natural de La Riba. En aquestes excursions hi participen les families i alumnes de l’Escola i també conviden els docents i veïns de la població.
En l’organització de l’excursió també hi pren part el Comitè Ambiental de l’Escola format per alumnes i pares i mares.
Recordem que el centre està adherit al Programa d’Escoles verdes amb la finalitat d’afrontar, des de l’educació, els nous reptes i valors de la sostenibilitat.

somescolaverda

En aquest cas la sortida que es va organitzar el passat 26 de novembre, era una variant del sender “La Riba –Farena , que surt del Pinetell i ens porta fins l’espectacular entorn de l’anomenat “Toll de l’Esqueix”. En el recorregut trobem dos ponts penjats per damunt del riu Brugent i un petit i estret congost tot just abans d’arribar al riu.
Recordem que el sender que abans anomenavem va ser ignagurat fa poc temps i es tracta de l’antic camí que unia les dues poblacions.
Entre grans i petits van ser 30 els participants que van gaudir d’aquest entorn privilegiat que tenim aqui a tocar .
Es va esmorzar al costat mateix del riu i després de fer la foto de grup començava el camí de tornada que tenia un desnivell més que acceptable fins arribar altra vegada al Pinetell.
En definitiva una bona experiència que també serveix per conèixer millor el nostre entorn.
Des de l’AMPA es dóna les gràcies a tots els participants i recorden que el pròxim 26 de març es realitzarà una altra sortida, en motiu de la III Plantada d’arbres.
Us convidem a participar-hi!
La junta de l’AMPA de l’Escola La Riba

img_6705