PROJECTE VINCLES. Aprenem amb les famílies!

El Carlos Pallàs és el pare de la Carla i ens va venir a animar la tarda! Ell és mecànic de professió i un gran amant de la música. Ell i la seva guitarra van ser els protagosnistes del passat divendres a la tarda!

El Carlos és mecànic i ha treballat molts anys en aquest món. Ens va explicar que quan era petit ja li apassionava la música però va creure convenient estudiar alguna altra cosa, i per això va triar la mecànica. Sempre ha pensat que li hauria agradat dedicar-se a la música, per això actualment canta amb un grup de música amb dos companys més.  Toquen i canten per les festes majors de la comarca i disfruten com a nens petits cantant cançons de tot tipus!

Ha començat tocant una peça en anglès, però també n’hem escoltat en català i en castellà. La Carla, sovint canta amb el seu pare i també ens va demostrar el seu art cantant plegats.

També, co que comptava amb una públic de diverses edats i interessos va oferir tot un repertori de cançons infantils com La lluna la pruna, Sol solet i El gegant del pi.

El públic es va animar i els que van voler, van poder cantar i ballar les seves cançons preferides! El Carlos ens va portar un amplificador que feia que la música ressonés per tota l’escola! Elles, van disfrutar també amb un bon repertori de les cançons més actuals!

El Carlos també ens va donar un bon consell: “quan sigueu més grans i hagueu de triar què voleu estudiar i què voleu ser, feu el que us apassioni i el que us digui el cor”

(Si voleu veure més fotografies, cliqueu aquesta última)

MOLTÍSSIMES GRÀCIES CARLOS PALLÀS PER FER-NOS PASSAR UNA GRAN TARDA PLENA DE MÚSICA, EMOCIONS I APRENENTATGES!