PROJECTE VINCLES. Aprenem amb les famílies!

Avui ens ha visitat la Sandra Fort, la mare de la Judit i l’Aina Pérez. Ella treballa a una empresa dedicada al món del paper i ens ha vingut a explicar el procés de creació d’un color per a tenyir el paper. Aquesta feina rep el nom de colorista de laboratori de paper.

La Sandra treballa en una empresa paperera de La Riba elaborant els colors que es necessiten per a la fabricació de tovallons i estovalles de paper. Un cop triat el color o colors l’ordinador li proporciona la fórmula i ella el fa.

Els nois i noies més grans de l’escola també s’han mostrat molt encuriosits i s’han acostat per tal de poder observar i aprendre el procés d’elaboració!

Hem començat observant diferent mostres de colors i productes elaborats decorats i ràpidament hem passat a la part més pràctica i lúdica, la preparació, donada la formula, de diferents colors: el pantone 226, una gama de rosa que s’empra en la decoració de papereria de taula, un marró que s’utilitza per a la retolació de tovallons d’una coneguda marca de menjar ràpid, un verd força vistós i elegant,…

Per acabar … compartim un bon berenar!

Sandra Fort, un cop més moltíssimes gràcies per la vostra col·laboració i fer gran la nostra petita escola!