Projecte vincles amb les famílies #femxarxa

Aquest curs tornem a reemprendre, per tercer any consecutiu, el PROJECTE VINCLES amb les famílies. Creiem que cal donar un petit gir al projecte vincles per tal de fomentar la participació.

Proposta: Convidem a les famílies (pares, mares, tiets…)  que vinguin acompanyats, si pot ser, de l’avi o de l’àvia i ens expliquin un conte o història narrada.

Tot seguit, serien els alumnes qui haurien preparat unes preguntes per fer als pares i avis relacionat amb quan ells anaven a l’escola. En definitiva, volem que els nens i nenes es facin un idea de com era l’escola de quan ells eren petits.

Recordem, no cal que els familiars hagin anat a l’escola de La Riba, l’important és tenir una idea de l’escola d’abans i la d’ara.

Esperem la vostra col·laboració!