5ena Festa de l’arbre de la comunitat educativa

?El Comitè ambiental de l’Escola La Riba, format per mestres, famílies i alumnes organitzen la 5ena Festa de l’arbre pel proper diumenge 24 de febrer de 2019. També hi col·labora l’AMPA i l’Ajuntament de La Riba.

Amb motiu de la celebració del 60è aniversari de l’escola, aquest any es plantaran 60 exemplars d’alzina a La Font de Pascual. Veïns, veïnes, avis, avies i familiars hi esteu tots convidats! Us esperem el diumenge 24 de febrer a les 10h a Cap de Riba!

? L’Escola que està adherida al Programa Escoles verdes i organitza iniciatives com aquesta amb la finalitat d’afrontar, des de l’educació, els nous reptes i valors de la sostenibilitat.

Us deixem algunes de les fotografies de la passada edició de la Festa de l’arbre!