Presentació del llibre “50 poetes de la Terra”

El Sergi Olivan, “OLI” pel amics, és de Montblanc i ve dos dies a la setmana a l’Escola de La Riba i fa de vetllador. En altres paraules, atén, cuida i vetlla pels alumnes amb més dificultats, dóna suport als mestres, al grup classe i també a les sortides i altres espais educatius.

Al Sergi li encanta viatjar, conèixer món, jugar, ajudar i aprendre amb els nens i no tant nens! És un gran apassionat de la lectura i escriptura de poemes i ens explica, que des de fa anys, que escriu poesia. Ens comenta que el primer poema que va escriure el va dedicar, amb molta il·lusió, a la seva germana petita, quan tan sols tenia 9 anys.

Doncs aquesta setmana ens ha explicat i compartit amb tots nosaltres una bona notícia! Els seus poemes han estat publicats  en un llibre conjuntament amb relats d’altres poetes catalans. Aquest llibre porta per títol “50 poetes de la Terra”. Ens l’ha portat, l’hem mirat, remirat, passat pàgines i fins i tot ens ha llegit algun dels seus poemes!

És un llibre de poesia solidària, coordinat per Imma Forment i Pau Civit, els beneficis íntegres del qual es destinaran a l’ONG Proactiva Open Arms.

Aquestes eren algunes de les cares dels nens tot escoltant el recital poètic a càrrec del mateix Sergi. Ens va llegir alguns dels poemes: “Infinitiu”, “Què necessites” i “El pagès de les flors”

El Sergi ens va ensenyar una llibreta que sempre porta a sobre. Hi escriu idees, relats i esborranys de poemes! Shhht ens n’ha llegit un de nou, potser l’últim que ha escrit ….

Gràcies Sergi per compartir amb nosaltres aquesta bonica publicació! El proper dia ens portarà un exemplar per a la biblioteca de l’escola i també ens el dedicarà!