CAMINADA A LA FONT DE LA LLÚDRIGA

El comitè ambiental de l’escola us convida a la CAMINADA A LA FONT DE LA LLÚDRIGA el proper diumenge 27 de maig. La font de la Llúdriga és un indret màgic i es considera el naixement del riu Brugent.

La trobada seria a les 10h del matí a Cap de Riba, i des d’allí ens dirigiriem cap al municipi de Capafonts on deixariem els cotxes. Des d’allí iniciariem el camí que dura aproximadament 30min i un cop a la font esmorzariem plegats.

L’Àngel Castaño i la Marcel·la Pallàs, avis de la May de 5 anys seran els nostres guies!
Recordeu:
US HEU D’ISNCRIURE A L’ESCOLA

Us animem a gaudir d’una bona jornada d’aprenentatge i convivència en plena natura!

US HI ESPEREM!