Preparem la sortida a MONT-RAL

mont-ral

El divendres 28 d’octubre i en motiu de la celebració de la CASTANYADA, els alumnes i mestres de l’escola de La Riba, anirem a passar el dia a Mont-ral.

Allí ens trobarem amb la resta d’escoles que formem part de la Zer El Francolí: Escola de Picamoixons, Escola de La Masó i l’Escola de Mont-ral.

Els alumnes més grans de l’escola van ser els encarregats d’elaborar la circular de la sortida i la corresponent autorització per a la resta de companys del centre.

Un cop elaborada, la van anar a llegir i explicar a tot l’alumnat de l’escola. D’aquesta manera potenciem la funcionalitat del text escrit i llegit, és a dir, tenim un motiu real que ens porta a l’elaboració d’un text  el qual ha de ser llegit i compartit per la resta de famílies.

img_6197

Als alumnes més petits del centre els hi agrada molt que els alumnes grans els hi expliquin coses i els hi llegeixin textos curts, ja que per ells són uns bons models a seguir:

img_6068

img_6071

Els alumnes d’educació infantil han fet un mural on s’explica tot el que es farà a la sortida a Mont-ral: què faran, quin dia hi aniran, quines escoles hi aniran, i sobretot, han apuntat què necessiten per passar tot un dia fora de casa.

img_6186

img_6195

Aquest mural ens serveix per treballar la lectura i l’escriptura de textos, paraules i frases. Els alumnes d’educació infantil, els hi han llegit i explicat als alumnes de CI i 3r.