La directora dels Serveis Territorials d’Ensenyament a Tarragona visita l’Escola de La Riba

unknown

captura-de-pantalla-2016-10-18-a-les-22-13-05

La directora dels Serveis Territorials d’Ensenyament a Tarragona, Sílvia Rodes Guedes, la directora adjunta Imma Reguant i l’inspector de zona, Joan Lluís Valls,  avui dimarts 18 d’octubre  han visitat l’Escola de La Riba. També han estat acompanyats per l’Alcalde i Regidor d’Ensenyament de la població, Joan De Lapuente.

La visita ha consistit en una reunió amb l’equip directiu per conèixer el centre educatiu, el professorat i conversar sobre les dificultats i punts forts de l’escola. També s’ha realitzat una visita a les aules on han pogut conversar, en un ambient força distès, amb els alumnes del centre.

La directora dels Serveis Territorials d’Ensenyament a Tarragona era el primer contacte directe que tenia amb l’escola de La Riba des de la seva incorporació al càrrec i ha destacat la gran importància de mantenir actives i vives les escoles rurals als pobles petits.

Durant la seva estada ha valorat positivament el funcionament del centre, les grans instal.lacions, la implicació de l’equip docent i els resultats obtinguts en les proves de competències bàsiques dels alumnes de 6è de primària del curs passat.

L’Escola de La Masó i l’Escola Rocabruna de Picamoixons, escoles que formen part de la Zer El Francoli, també han rebut la visita de la directora durant el matí. Cal esmentar també, que l’Escola de Mont-ral, ja va rebre la seva visita el 12 de setembre, el dia que obria les portes el nou centre educatiu.

Per finalitzar la visita, la mateixa directora dels SSTT ha destacat la gran importància que tenen els centres d’estar actius a les xarxes socials per poder compartir les  experiències que es duen a terme a les escoles. Ella mateixa, ha compartit a través de Twiter, la seva visita a l’Escola de La Riba.