“Obre els ulls” una bona experiència del CdA Pau Casals!

Enguany els nens i nenes de les comarques de Tarragona tenen un protagonisme especial al CD de la Marató de TV3. Un total de 800 alumnes de 21 escoles tarragonines han enregistrat el tema ‘Obre els ulls’, composat per David Melgar Bometón, director del “Camp d’Aprenentatge Pau Casals” del Vendrell, pertanyent als Serveis Educatius del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

Els nens i nenes han posat veu a la lletra de Joan Gibert Artze, actor resident al Baix Penedès, i a la música de David Melgar. El productor musical Marc Parrot i el mateix Melgar n’han fet els arranjaments necessaris, conjuntament amb el conegut grup de rock català Els Catarres, assolint, d’aquesta manera, un resultat final brillant.

“La idea sorgeix d’unificar el missatge solidari que treballa La Marató amb  el del Camp d’Aprenentatge al voltant de la figura de Pau Casals i amb tot allò que els alumnes de les escoles de Catalunya treballen dins de les seves programacions curriculars a l’entorn de la música”, explica Melgar.

El resultat de tot plegat es podrà comprovar al CD, que surt a la venda el proper dia 2 de desembre. L’edició anterior del Disc va aconseguir un rècord, amb 190.000 còpies venudes, passant a ser el número 1 al rànquing de vendes de la Unió Europea.