Netegem i preparem l’hort de l’escola

El Comitè ambiental de l’escola, format per mestres, pares i alumnes es va reunir a l’escola el passat mes de novembre. Reunits a la sala de mestres pares, mestres i alumnes es varen coordinar les actuacions que es durien a terme al llarg del curs.

Una de les propostes que segueixen peu ja des de fa força cursos, és mantenir viu l’hort escolar. L’hort és una de les actuacions que vam dur a terme el passat divendres a la tarda.

Ahir dimarts a la tarda els nens i nenes més petits de l’escola van ajuda a netejar i preparar l’hort.

(Per veure més fotografies, podeu clica aquesta última)

Finalment, també es va fer la llista de les verdures que s’hi plantaran amb l’ajuda dels membres del comitè ambiental.