L’esportista Erika Soriano ens explica l’experiència de creuar l’Estret de Gibraltar nedant.

img_0518

Erika Soriano Solé, espluguina i llicenciada en CAFE (INEFC LLeida) ha estat a l’escola explicant l’experiència de creuar l’estret de Gibraltar nedant, aprofitant que aquests dies a l’escola es treballa entorn el tema de l’aigua.

Ha compartit la seva gran aventura; com es va preparar, quantes hores va nedar, qui formava el seu equip, alimentació, preparació… tot envoltat de petites anècdotes que han deixat bocabadats a tots els infants i mestres.
També, com a entrenadora professional de natació, instructora de zumba i titulada en dietètica i nutrició esportiva, ha parlat de la importància de fer esport i mantenir una bona dieta ja des de ben petits.

Us deixem algunes fotografies i li donem les gràcies perque hagi vingut fins a l’Escola a compartir-ho amb nosaltres i esperem que el seu seu entusiasme hagi impregnat a tots els infants.

img_0500

img_0492

Finalment, ens ha fet un petit escrit al llibre de visites de l’Escola!

img_0519

Moltíssimes gràcies Erika!