I Caminada poètica cap al Clot d’en Goda

L’Escola de la Riba ha celebrat el Dia Mundial de la poesia (21 març) i del Dia Mundial de l’aigua (22 març)

organitzant:

UNA CAMINADA POÈTICA CAP AL CLOT D’EN GODA

captura-de-pantalla-2017-03-16-a-les-9-28-25
L’Escola de La Riba ha volgut conjuntar aquests dos dies tan assenyalats per dur a terme una activitat d’entorn conjuntament amb una de lectura en veu alta.
La Riba té un entorn paisatgístic fantàstic, amb gorgs i espais de gran interès natural. A través de la caminada poètica cap al Clot d’en Goda s’ha volgut posar de manifest que l’estima del nostre entorn més pròxim és important per la societat. Si a més a més, d’aquest entorn se li pot sumar la lectura de poemes, amb la música de fons d’alguna petita cascada i la remor que fa la natura, el moment és ja idíl·lic.
img_0410
L’activitat que era oberta a la participació de tota la comunitat educativa va comptar amb la participació dels mestres i alumnes, però també de pares i mares que van voler gaudir d’aquestes estones conjuntes amb l’escola. Des d’aquí volem agrair a tots ells la seva participació en aquest tipus d’activitats demostrant així que quan hi ha la doble implicació de les famílies i l’escola, l’èxit educatiu és més fàcil.
img_3513
Durant la lectura dels poemes, que estaven relacionats amb l’aigua, els alumnes van realitzar una lectura amb veu alta acurada i expressiva, fins i tot, van poder crear petites parts musicals amb uns pals de pluja que havien creat ells mateixos. No cal dir que els moments eren viscuts amb la màxima intensitat per tots els assistents.
img_0417
img_0482
img_0421

I s’acaba la I Caminada poètica a La Plaça Major de La Riba tot disfrutant d’un bon gelat! i com no podria ser daltra manera, al costat de La Font de la Plaça!

img_0480

(cliqueu a la fotografia, i en podreu veure moltes més)

Agraïr a totes les famílies la seva participació i als membres del Comitè Ambiental per col·laborar en l’organització de la sortida.