L’Escola “ La Riba” s’afegeix a les mostres de condol pels fets succeïts a l’Institut Joan Fuster de Barcelona

L’Escola de La Riba va participar en els cinc minuts de silenci en senyal de condol pels fets succeïts a l’Institut Joan Fuster de la Sagrera de Barcelona.
La jornada va començar amb un petit parlament del director del centre on encomana a tota la societat a instaurar uns valors i una moral per a una millora de la societat en general. Sota el lema “ Per a una societat millor!”, lema que havien proposat els alumnes més grans de l’escola, es va procedir a realitzar els cinc minuts de silenci sota un profund respecte pels fets succeïts.
La comunitat educativa de l’Escola i la Llar d’Infants de La Riba, vol mostrar un ampli rebuig als fets succeïts i donar el condol a tots els afectats per aquesta trista notícia.

imatge cinc minuts