L’escola de La Riba presenta l’experiència “festa de l’Arbre” a la Trobada d’Escoles Verdes realitzada a Valls.

valls-escolesverdes

El dia 1 de març l’Escola de La Riba va participar a la Trobada de centres que són escola verda de l’Alt Camp, la Conca de Barberà i el Baix Penedès.

img_3047

Durant el dia es van fer diverses activitats relacionades amb el medi Ambient i la sostenibilitat.Durant el matí el regidor de l’Ajuntament de Valls donava la benvinguda a tots els alumnes i centres participants. També van obrir l’acte l’Inspector de valls i una membre de
la Conselleria de medi Ambient i sostenibilitat. Un cop es va iniciar l’acte, els mestres i els alumnes es van ajuntar amb grups.

Els alumnes van haver d’exposar les seves experiències i els mestres feien dinàmiques de grup relacionades amb la temàtica de la sostenibilitat.Ja al mig dia tots els participants es van desplaçar a un parc pròxim al Torrent de la Xamora per dinar i gaudir de l’entorn.

Un cop dinats, els alumnes de Valls van realitzar uns tallers mediambientals per a la resta d’alumnes participants a la jornada.

img_3077

Els alumnes de les escoles participants de Valls van parlar de la fauna, la flora i vegetació, sedimentació…

Per acabar la jornada es varen penjar unes caixes nius a la vora del torrent.

Un cop acabada ens varem reunir tots els alumnes per acomiadar-nos tots junts.

Un cop arribats al centre, els alumnes participants de l’Escola de La Riba van explicar a la resta d’alumnes de l’escola les experiències viscudes aquell dia i així, poder transferir tot el que havien après a la resta d’alumnes.

Alumnes del Comitè Ambiental