L’Escola de La Riba amb La Marató de TV3. III Concert Solidari al Casal d’avis ribetà

El Casal d’Avis ribetà es va omplir d’avis, veïns i familiars dels alumnes per gaudir del III Concert Solidari. Els beneficis es destinaran íntegrament a La Marató de TV3, aquest any dedicada a la lluita contra el càncer

L’Iu Soriguera i l’Èlia Roig van ser els encarregats de rebre el públic i animar a tothom a col·laborar per una bona causa.

L’Aina Pérez i el Marcel Mestre, els més grans de l’escola van ser els mestres de ceremònia durant tot el concert.

Els infants i mestres van preparar tot un seguit de cançons que van fer emocionar tot el públic assistent. Dins el repertori es van poder escoltar cançons com «Hola, benvinguts» d’Àngels Casas interpretada pels alumnes d’educació infantil, «L’escala» una cançó popular cantada pels infants de cicle inicial i tercer o «El Concert» de W. Geissler a càrrec dels alumnes més grans de l’escola.

Per tancar l’acte, es va cantar conjuntament “Per Santa Cecília”, “Jo voldria ser” i “És l’hora dels adéus” gràcies a l’acompanyament musical de Isolda Barceló, mestra de música i de Jordi Raga, mestre d’educació infantil.

En acabar tot els assistents van poder gaudir d’un berenar saludable gràcies a la col.laboració de l’AMPA i de l’Ajuntament de La Riba

(Per veure més fotografies, cliqueu l’enllaç)

Des de l’Escola es té la intenció de repetir al llarg del anys iniciatives solidaries com aquesta, ja que aporten als alumnes sensibilitat i coneixement de les malalties tractades.

Per tercer any consecutiu, l’Escola de La Riba