L’escola de “La Riba” a les audicions organitzades pel CRP Alt Camp

Els alumnes de Cicle Mitjà de l’Escola han assistit a una sessió de música tradicional organitzada pel CRP Alt Camp.

La música tradicional i popular s’’anomena així perquè és la que acompanya les festes i costums propis d’un país o d’una població concreta. Són peces i sons que han estat tramesos d’una generació a l’altra i sovint ni se’n sap l’origen. Uns costums se celebren en dies molt concrets, com ara Nadal, Reis, Carnestoltes, Festa major, verema, Tots Sants, etc. i d’altres, no necessiten un dia concret, encara que hi ha èpoques de l’any en què són més freqüents, com ara la sardana, els castells i certes danses i representacions.

CM