L’escola celebra el Dia Internacional de la Biblioteca escolar (24.10.18)

El mes d’octubre va estar proclamat mes internacional de la biblioteca escolar des de l’any 2008 per la Internacional Association of School Librarianship – IASL. L’Associació Internacional de Biblioteques Escolars, en concret celebra el 24 d’octubre el Dia de la biblioteca.

La idea va néixer l’any 1997 per iniciativa de la Asociación Española de Amigos del Libro Infantil y Juvenil, per recordar l’incendi de la biblioteca de Sarajevo durant el conflicte dels Balcans, l’any 1992.

És per això que l’escola de La Riba també ha volgut fer-se ressò d’aquesta data tan significativa reforçant el vincle amb la biblioteca amb un parell de senzilles propostes.

La primera on la Carolina, alumna de 6è, ens ha llegit un petit conte anomenat “La bosseta amb dues monedes d’or”, un conte tradicional Romanes.

I una segona activitat on els alumnes havien de fer un petit escrit que comencés Jo a la biblioteca em sento…

Recordem que el centre gaudeix d’una magnífica biblioteca des de l’any 2005 gràcies a la col•laboració de l’Ajuntament i l’AMPA.

Des de llavors esdevé un espai d’aprenentatge estimulant i plural, i com a recurs indispensable per al desenvolupament de les habilitats cognitives i socials.

Podeu acabar de  fer-vos una petita idea amb aquestes imatges.

(si cliqueu aquesta última en veureu algunes més)