Lab 0-6 a l’escola de La Riba. Educació científica a les primeres edats

UN ESPAI PER A LA TRANSFERÈNCIA DE CONEIXEMENT

Un equip d’investigadors dels estudis d’Educació Infantil de UManresa-FUB (UVic-UCC) treballen en el marc del Lab0_6 per generar, transferir i difondre coneixement vinculat a la didàctica de la ciència en infants de 0 a 6 anys.

Avui els nens i nenes de la Llar d’Infants Municipal i els més petits de l’escola han gaudit d’un matí relaxat de propostes de ciència presentades en lliure elecció tot respectant la iniciativa de l’infant i una interacció fluïda i autoregulada tant amb el material com amb els altres infants o els adults.

(Per veure’n més cliqueu aquesta última fotografia)

Aquesta proposta s’ha dut a terme gràcies a la col·laboració de

+ info a https://www.umanresa.cat/ca/lab06