La biblioteca escolar: Els fruits de la lectura

Aquest any la biblioteca de l’escola vol començar un nou projecte:

“Els fruits de la lectura”

Es tracta d’un arbre ben especial. I per què? Us preguntareu. Doncs bé, perquè seran els nostres propis alumnes els encarregats de fer-lo créixer. Però… com? Doncs bé… fent una cosa ben simple, però ben complicada al mateix temps i és que els nostres alumnes, cada vegada que acabin de llegir un llibre, ells mateixos hauran d’anar completant fulles on hi haurà detallat aspectes del llibre llegit.

D’aquesta manera, esperem que cap a final de curs tinguem un arbre d’allò més acolorit i divertit, ple de sorpreses i aventures.

I com no, és una manera d’anar deixant empremta d’allò que es va llegint durant tot el curs escolar.

Aquí hi ha algunes imatges de la feina feta per tots els alumnes de primària. (Cliqueu aquesta última)