La Setmana de la Ciència a l’escola: del 12 al 16 de novembre

El Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya conjuntament amb la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (RECERCAT) promouen la Setmana de la Ciència a les escoles amb l’objectiu fonamental de despertar i potenciar l’interès del jovent vers la ciència i la tecnologia.

L’Escola de La Riba s’adhereix, per tercer any consecutiu, a aquesta iniciativa. Per tant per la setmana del 12 al 16 de novembre s’han organitzat  tastets d’experiments, xerrades, tallers i visites d’experts on la ciència i l’experimentació vivencial prenen un paper rellevant.

Si cliqueu a la següent imatge us enllaçarà a les activitats realitzades el curs passat durant la Setmana de la Ciència 2017