LA FESTA DE LA MÚSICA. Santa Cecília 2016

img_7519

El 22 de novembre se celebra el Dia de la Música en honor de Santa Cecília, la seva patrona.

L’aprenentatge des de la infància d’una disciplina artística com la música, millora l’aprenentatge de lectura, llengua, matemàtiques i el rendiment acadèmic en general, potenciant a més altres àrees del desenvolupament de l’ésser humà. L’oportunitat de la pràctica artística a una edat primerenca aporta valuosos elements que han d’estar presents en l’educació: amplien la imaginació i promouen formes de pensament flexibles, ja que formen la capacitat per desenvolupar esforços continus i disciplinats alhora que reafirmen l’autoconfiança en el nen.

Perquè els nens han d’aprendre música? María Victoria Casas, Llic Mus

Els alumnes de l’Escola La Riba van dur a terme un esplèndit concert el dilluns 28 de novembre. Aquest es va realitzar a nivell de centre dins el marc de la celebració de Santa Cecília, la patrona dels músics.

musica

Cliqueu a la imatge i us enllaçarà a les fotografies

Aquest mateix concert serà ofert per a tot el públic ribetà el dimecres 7 de desembre al Casal d’avis de La Riba. Us adjuntem programa de cançons i ordre d’actuació.

marato

Els assistents a l’acte hauran de realitzar una aportació mínima d’1 euro, que anirà destinada a La Marató de TV3, dedicada a l’Ictus i les lesions medul.lars i cerebrals traumàtiques.

logo_programa_normal_0

Vine i col.labora!!