La Festa de la Gent Gran de La Riba avui ha unit generacions d’alumnes i exalumnes per donar el tret de sortida a la celebració dels 60 anys de l’escola

? La Festa de la Gent Gran de La Riba avui ha unit generacions d’alumnes i exalumnes per donar el tret de sortida a la celebració dels 6️⃣0️⃣ anys de l’escola

?? Josep fort, l’alcalde de la població ha presentat l’acte explicant la història del centre des dels seus inicis fins a l’actualitat. Tot seguit, els mateixos alumnes explicat els actes previstos i han animat a la població a col·laborar amb la recollida de materials i ? antigues.??

? Per finalitzar, i amb l’ajuda de tots els exalumnes i alumnes presents a la sala, s’ha desplegat la pancarta en honor a aquest aniversari. ?

?Aquesta pancarta la penjarem demà a les 17:00h al balcó de l’escola. No hi podeu faltar!

Properament publicarem les fotografies que s’han anat fent els ribatans amb el 6️⃣0️⃣Segur que n’hi ha alguna de ben sorprenent!
#estemdaniversari #60anys #escolarural