Ja tenim guanyador del LOGO de l’escola!

Alumnes, famílies, membres de l’AMPA i Ajuntament tenien una cita amb l’escola el dimecres 24 de maig.

LES VOTACIONS DEL LOGO DE L’ESCOLA

L’entrada de l’escola ja estava apunt per fer les votacions. Els infants d’educació infantil van preparar la taula, van penjar els dibuixos dels logos seleccionats, la capsa de les votacions, les paperetes per marcar el vot i la capsa per introduir-hi els vots. Es van establir els rols correponents, com si d’unes votacions reals es tractés. Un repartia les paperetes, altres explicaven als participants el funcionament del vot, i una última apuntava el nom de la persona que venia a votar el LOGO.

IMG_2191

Vots dels alumnes de tot el centre

IMG_2188

IMG_2212-2

Vots de les famílies

IMG_2199

IMG_2225

Vots dels mestres

IMG_2190

IMG_2210

Vots de l’AMPA

IMG_2223

Vots de l’Ajuntament (Alcalde de La Riba)

IMG_2208

A la tarda arrribava el moment esperat, arribava l’hora de fer el corresponent escrutini de vots. Alumnes i mestres es van reunir en una aula i dos infants eren els encarregats de cantar el vots i en una pissarra s’anaven anotant els vots. Tothom estava molt emocionat per desvetllar quin seria el logo guanyador!

IMG_2236

IMG_2237

Aquests varen ser els resultats de les votacions:

IMG_2244

La guanyadora va ser l’AIXA POZO, corresponent al dibuix número 1.

IMG_2240

IMG_2155-2

Enhorabona AIXA!!!

A partir d’aquí, la il·lustradora, muralista i assessora de plàstica dibuixarà i elaborarà el definitiu logo de l’escola!

yvonne

Si cliqueu aquesta última fotografia, en veureu algunes més