Audició d’un UKELELE

A través de la música aprenem a relaxar-nos, estimula el cervell per la via auditiva, activa així les funcions implicades en el processament i la integració de la informació. La música ens ajuda a augmentar la nostra capacitat d’atenció i concentració i, per tant, el nostre rendiment físic i acadèmic.

IMG_2253

Avui ens ha visitat el Josep, periodista de professió i un amant de la música. Ha vingut fins a l’escola per mostrar-nos la seva afició en tocar, conèixer i fer sonar instruments.

Ens hem reunit a l’ombra del nostre pati i ens ha anat ensenyant instruments i nosaltres l’hem acompanyat cantant i picant de mans.

IMG_2261

Hem vist, escoltat i tocat diferents instruments com la trompeta, dues flautes ben diferents, unes maraques, una pandereta, una harmònica de canya i fins i tot hem vist per primera vegada un UKELELE. Aquest és un instrument de corda, semblant a una guitarra petita, de quatre cordes pinçades i tradicional de les Illes Hawaii.

IMG_2247

IMG_2260

En arribar a l’aula hem parlat dels instruments i de quin ens havia agradat més, quin haviem vist per primera vegada, quin feia molt de soroll, quin tenia un so més finet… i n’hem fet un dibuix! Si cliqueu a la següent fotografia en veureu algunes més!

IMG_2308

MOLTES GRÀCIES PER LA TEVA VISITA, JOSEP!!!