Ja tenim el preciós logo de l’escola esculpit a la pedra!

Yann, vetllador de l’escola ens explica com va esculpir una pedra amb el logo de l’escola. La pedra és de les canteres de Vinaixa.

La pedra pesa aproximadament 20 quilos i ha estat elaborada amb unes 20h de treball

A l’escola el vam poder observar algunes estonetes…

El Yann els hi va explicar algunes de les seves obres que va realitzar al llarg dels anys. Va treballar tres anys a la Sagrada Família, va col·laborar en l’elaboració de la Font del 9è Centenari de L’Espluga de Francolí, la Font de la Residència de L’Espluga de Francolí, va col·laborar en la rehabilitació de les escales de l’Església Vella, va crear uns peus per les estàtues de l’Església de Blancafort i també va construir uns bancs de pedra del Santuari de La Serra de Montblanc.

Va estudiar a La Floresta, un poble de les Garrigues, i a França amb els compagnons.

També vam poder observar les eines que utilitza:

• escarpes
  • Punxons
  • Topo
  • Regles
  • Llapis
  • Marcador
  • Escaire
  • Compàs
  • Pedra d’esmeril
  • Maceta

Acompanyats per l’alcalde de La Riba, el mateix artista ens va explicar tot el procés de creació de la pedra!

(Per veure més fotografies, cliqueu la de grup)

Ben aviat, la podreu veure penjada i exposada a l’escola!