Ja es prepara el Carnaval 2019!

Aquest matí, una petita representació de l’escola ha anat pel poble a convidar els veïns a la festa! S’ha aprofitat per penjar cartells als panells informatius i diversos punts de La Riba!

Els més petits de l’escola han treballat la lectura d’un text real, el cartell de la festa de Carnaval! Han trobat paraules i lletres conegudes, alguns s’han donat compte que les tenen al seu nom, altres han trobat el dia i l’hora de la festa, també i important han localitzat el logo de l’escola, el de l’AMPA i el de l’Ajuntament.

Aquest any la festa de Carnaval anirà en relaació a l’evolució de les músiques i modes al llarg dels anys amb motiu de la celebració del 60è aniversari de l’escola!

Us hi esperem!