IV Itinerari de lectura en veu alta

El passat dia 23 d’abril, festa de St Jordi ,es van organitzar una sèrie d’actes i activitats per tal de celebrar  aquesta diada.

El dia s’inicià amb una visita a les parades de llibres, que els membres de l’AMiPA tenien a la mateixa plaça Major del poble.

A  les 11.00 del matí, va començar el “IV Itinerari de Lectura en Veu Alta”, acte en el que alumnes i padrins llegien en veu alta textos de producció pròpia i d’altres escollits per a l’ocasió. Cada classe va tenir un padrí (veïns i veïnes del poble, membres d’alguna associació del municipi o també avis d’algun alumnes de l’escola) que ens van acompanyar amb les seves lectures. El primer grup va començar a la Plaça Major. Aquest cop varen els nens i nenes més petits de La Riba, els de la Llar d’Infants Municipal de La Riba. Després tothom es va dirigir a la Plaça de Cal Torres, on els alumnes més petits de l’escola, els alumnes d’Educació Infantil van llegir uns rodolins inventats per ells mateixos.  Els alumnes del següent grup llegiren els textos a la Font del Cisquet. I per acabar, els grans ho feren a la Font del Blai, apadrinats per la Sra. Glòria. Al finalitzar l’acte els alumnes van obsequiar als padrins amb una rosa realitzada per ells mateixos i un diploma d’agraïment.

A la tarda, a la mateixa biblioteca del centre, els alumnes de l’escola, van poder observar una representació de contes màgics. Per acabar la diada, els alumnes van ser obsequiats per un lot de llibres gentilesa dels Amics de La Riba

L’escola vol agrair la implicació a tots els  padrins i acompanyats, així com a l’Ampa i a l’entitat Amics de La Riba pels seus obsequis.

IMG-20150423-WA0017 IMG-20150423-WA0018 IMG-20150423-WA0019 IMG-20150423-WA0020

IMG-20150428-WA0000 IMG-20150423-WA0021 IMG-20150423-WA0022 IMG-20150423-WA0023