Important! Canvi de data Acte commemoratiu 60 anys fent escola

La comissió organitzativa del 60è aniversari de l’escola us comunica que per motius d’agenda s’ha hagut de canviar la data de l’Acte Commemoratiu del 60è Aniversari de l’escola prevista pel dissabte 30 de març.

Us informem que l’acte es celebrarà el DIUMENGE 31 DE MARÇ. Totes les propostes programades es realitzaran en el mateix horari previst.
Al llarg de l’acte, els actuals alumnes de l’escola pujaran a l’escenari per cantar la cançó commemorativa “Cultiva’t la llibertat” composada per a l’ocasió pel músic Xavi Martin on hi han col·laborat diversos músics locals. Recordem que aquests dies es comença a assajar a l’escola.
Cal que el dia de l’acte els nens i nenes portin la camiseta de l’aniversari dels 60 anys.
Per tal d’anar organitzant l’acte, seria convenient que confirméssiu assistència al tutor/a del vostre fill/a abans del dijous 28 de març.
També aprofitem l’avinentesa per informar-vos que l’acte estarà presidit pel Molt Hble President de la Generalitat de Catalunya, el Sr. Joaquim Torra i Pla.
Disculpeu les molèsties que haguem pogut ocasionar.
Us hi esperem!
Atentament